torsdag 2 april 2009



Har fått ännu en adward!

Vad jag blev populär så där i ett nafs? Kul är det i alla fall att min blogg uppskattas, känns jätte roligt!

Tack så mycket!

Denna adward har jag fått ifrån en tjej som heter Bodil, lärde känna henne lite genom telefon när vi skulle gå igenom vem som skulle ha valpen som Viktoria skänkte! Vi var väldigt eniga om vem!

Bodils blogg är mycket trevlig, fin och "jobbad"! Mycket härligt att läsa om och titta på! Dessutom har hon en vacker hund som heter Romelus! Gå in och njut!

http://www.loggboken.info/menysida.htm

http://www.blogtown.se/blog.php?id=romelus1

Denna adward skickar jag vidare till ytterligare 2 vänner som jag har lärt känna genom GIViktkoll och viktsnack, då vi alla tre hade något gemensamt som lite övervikt (jag har fortfarande, inte lätt...men vaddå, lever bara en gång!)

Under senaste tiden gar jag inte haft så mycket kontakt med dem som jag vill, men det får väl bli ändring på det...för de är två underbara tjejer!

http://brittingers.spaces.live.com/blog/

och

http://babben-babbel.spaces.live.com

3 kommentarer:

Barbro sa...

Oj.... nu sitter jag nästan här och rodnar! Det var otroligt snälla ord!
Nu är ju inte jag så himla bevandrad i det här med bloggar och awards så jag har faktiskt ingen aning om vad det är eller vad jag ska göra. Det låter som nån slags beröm, det också, i alla fall...

Jag välkomnar alla intresserade till min blogg men jag har av personliga skäl fått ändra behörigheterna till den så ni kommer inte åt att läsa bara genom att klicka på länken. Är nån intresserad så tror jag det finns nåt alternativ när man klickar på länken "lägg till som vän" eller så, klicka i så fall i där så ska jag se till att den personen kommer in.

Jag skäms nästan för att erkänna att jag missat din blogg.... har ju sett att du länkar till den här sidan när du är inloggad på msn men trodde det bara var en hundsida. Ack ja, så kan det gå när man inte tar reda på saker!

Jag håller med om att vi måste hålla kontakten bättre! Och - nej, det har inte gått bra för mej heller med vikten.....

Britt Inger sa...

Go´morron Åse....
Tusenoch åter tusen tack för denna award... Nått så´nt trodde jag aldrig att jag skulle få :)
Jag har tyvärr inte fattat att det är en blogg med i det hela.... Men så otroligt fin hela din sida är !!
Kul att kunna "titta in" hos dig fast du är så långt bort härifrån :)
Kram på dig/Britt Inger

Britt Inger sa...

Så konstigt det är med datorer.... Eller är det för att jag snart är 57 :(
Jag skrev till dig här igår kväll.. Det visade sig aldrig, när jag nu skrev ett nytt inlägg så kom det fram, men med gårdagskvällens tid och datum....
Jag fattar noll jag :)
Kram igen/ Britt Inger