måndag 25 maj 2009





KENNY OCH VOVVAR IDAG!
Min yngsta son Kenny är en riktigt clown, dessutom älskar han att skoja och leka!
Inte bara leka med vovvarna utan allmänt och dessutom hitta på massa andra hyss!
Här har han tagit sig in i hundarnas lektunnel och kommer knappast ut därifrån igen...hehe!
Trodde att jag skulle behöva ta fram saxen!
Jag lyckades i alla fall ta fram kameran i tid och föreviga detta!
Han hade verkligen ett jobb att ta sig ur tunneln igen, för han har lagt på sig några extra kilon, som han försöker bli av med! Han lyckas säkert med det oxå, för han brukar kunna gå upp och ner i vikt från vecka till nästa vecka. Lättare när man är ung, än när man kommer upp i min ålder!
Här ses även våran gräsmatta som är i behov att klippas igen, det fixar även Kenny, han har även börjat med att fixa rabatterna som finns kvar, så skönt att slippa det, det tackar jag Kenny för!

Inga kommentarer: