tisdag 27 januari 2009


Hejsan Åse!

Jag såg på din blogg att du varit ledsen över att han inte är hemma med dig mer nu. Jag förstår dig, jag skulle säkert känna likadant, i din sits. Men jag försäkrar, han har svansen rakt upp i vädret, och tar för sig av maten, tuggisarna och leksakerna. Han sov jättegott inatt vilket jag inte visste riktigt om han skulle göra, men jodå, han snusar så sött brevid mig hela natten på sin filt precis nedanför min säng.
Det enda han har ogillat lite är att Love vill leka lite för busigt - han springer fram och tillbaka i hundranittio och vill att Cezanne ska följa efter, men Cezanne är mera stillsam än så länge i sin lek. Jag fick ta och lugna ner Love lite som höll på att få spatt av lycka över att ha fått en kompis!! Cezanne knöck ett ben från Love och morrade för att få behålla det, de har skinn på näsan de båda herrarna :-). Jag älskar dem så jag kan spricka. Även turerna utomhus då Cezanne får sitta inanför min jacka och gå ner och nosa en liten stund i gräset emellanåt, går jättebra, svansen i vädret då också.

Kram från oss alla tre - just nu sover de båda :-) Tack för att han finns!!
Lycklig matte /Monica





Inga kommentarer: