tisdag 13 januari 2009

Välkommen hem Harry!

Idag var jag och Viktoria på en tripp tillsammans till Eskiltuna tillsammans med tåg!
Vi skulle hämta varsin blue merle valp, jag en liten pojke och Viktoria en flicka.
Vi hade en trevlig tur tillsammans på tåget, med mycket prat och skratt.
Viktorias lilla tik heter Ofelia och kommer ifrån Frideborgs kennel och min lilla hane Qvintos, men som jag kallar för Harry.
Harry kommer ifrån Järfälla av en uppfödare som heter Luise Bitén!
Hon har några gulliga valpar kvar till försäljning! 08-7391974.






























Valpen Harry och hans uppfödare med dotter!

1 kommentar:

Louise sa...

Hej Åse,
Tack för ett trevligt möte igår.
Det kändes mycket tryggt att lämna Harry(Qwintus) till Dig. Jag är säker att han får mycket kärlek, uppmärksamhet och bus hos Er.
Duktigt av Dig att vara så snabb med uppdatering av sidan.
Ha det bra Åse och hälsa familjen inklusive alla fyrbenta.
Kram
Louise